2019年8月30日星期五

8.31唇亡齒寒,終局之戰,攬炒分析

過去36小時,正牌連環拘捕:
陳浩天、黃之鋒、周庭、、前港大孫曉嵐、鄭松泰同一眾市民

而枱底黑社會就公然襲擊:
民陣、元朗遊行申請人鍾建平、記者

攬炒團隊唔系大台,亦無意慾做冷氣軍師。

但系,我 —— 攬炒巴,嘗試推演對手個如意算盤一次;發覺8.31一輸,成場抗爭就可能步入死亡,香港永無翻身之地。

所以,希望你花30秒睇埋落去。

對家香城Online走棋分析:

1) 禁止民陣搞8.31
阻止大眾行出黎,避免重演7.1 不分勇和,不斷合流既局面

2) 大規模搜捕
用白色恐怖嚇走大部分,令大家自願8.31 禁足

3) 同一時間,勇武派一定嬲到8.31傾巢而出反撲,決戰上環、西環

4) 中共武警同黑警利用上環、西環地形圍捕 缺乏人數支援既前線,務求一網打盡

對家完美終局:
– 前線精英全滅
– 所有光譜意見領袖入獄,被滅聲
– 真香港人失去反撲意志或能力,繼而令成場抗爭冷卻,最後死亡

咁點拆?
(時間緊迫,唯有用簡單二元法分和理非、勇武)

對真香港人黎講:
831一戰會象徵住雙真普選,象徵住2014 慘敗經歷,亦系現階段拯既關鍵。
所以,真香港人8.31絕不退讓。

對和理非黎講:
唇亡齒寒,我地要代殉道義士、被捕者企出黎,齊上齊落。

今次勇武一失去支援,就會俾人滅團,助長濫捕、清算氣焰。

我地已經退無可退。

對勇武黎講:
玩online game既時候,希望放多啲哨兵,避免俾怪團捕。

另外,我地打機可以諗下有無出奇不意既副本可以打;話曬成個地圖咁大,遍地開花又得。

總之,聽日一怯,我地就會失去香港。

謹記每一個人都系會改變香港命運既人,不分崗位,多你一個多好多!

來源:良知傳媒



from 情系中華 – 澳洲新聞網 https://ift.tt/2LhtreG
via IFTTT

沒有留言:

發佈留言